Last house on the left

Var det någon av er som såg filmen "Last house on the left" förra veckan? Utan tvekan bland det otäckaste jag har sett. Så vansinnigt obehaglig att jag fick ont i magen av att se den. Om jag inte misstar mig så är det en nyversion av Scream-regissörens-Wes Craven`s 70-tals skräckis.

Fimen; 2 st tonårsflickor blir kidnappade, våldtagna, brutalt misshandlade och lämnade för att dö ute i skogen, av ett sadistgäng. Några timmar senare så söker sadisterna skydd för ett kraftigt oväder hemma hos en av flickorna`s ovetande föräldrar...

...Som sagt så sjukt obehagligt läskig film!



trailer


                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0