Gucci & Dregen

Två saker som jag gillar just nu: Det första är mitt nya köp från Gucci. Det andra är nya Polly-påsen-Dregen Edition. Saltlakrits Polly äro helt fantastiska, mums!

Det ena köpet var kanske extremt opassande just nu med tanke på hur mycket veterinärkostnaderna ligger på just nu. Rentvår köpet med att jag behövde en uppiggande höstpresent. ;) Visar upp köpet senare. Nu ska Sigge och jag iväg. Lill-buffen ska nämligen också få en "present" idag. ett 10-gångers kort på hundrehab för 7 lax!


                



                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Mmm, den vill vi se - iaf jag :)

2011-10-19 @ 22:06:22
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0