BB-before Britney

Borta bra men hemma är världsbäst! Hemkommen från en fullspäckad helg i huvudstaden. Har verkligen varit fantastiskt kul och att dessutom få tillbringa massor av kvalitetstid med några av mina allra bästa vänner; Pernilla, Fia och Tommy.
Igår så slog vi till med ett besök i Kista-galleria för lite shopping och mat innan Britney-konserten. (Bilderna på Brittan får ni se senare.)


                
              
              
                 Texas longhorn
              
Tommys kommentar ang Fia`s och min 20 åriga vänskap: Det märks att ni är kompisar. Ni pratar likadant och båda tycker att kiss, bajs, rapar och pruttar är skitroligt!
Haha, kan bara instämma... :)


                                                  /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Just ja du skulle ju på Britney, nu blev jag avundssjuk att jag missade. Man har ju hört hur kritikerna har sågat henne, men jag tror ändå att hon var heeelt fantastisk :)



Vill så bilder!

2011-10-17 @ 11:04:09
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0