Boxträning

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har chockat min kropp genom att testa, en för mig ny träningsform: Box. Man skulle kunna säga att det påminner en del om kickboxning. Man använder sig av boxhandskar och mistar (slagkuddar)att slå och sparka på. Kan utan att överdriva säga att det var det mest fysiskt krävande jag har testat på. Efter halva passet så var det inte långt ifrån att min brunch ville ut igen. Enligt instruktören så var det inget ovanligt att folk lämnade lokalen för att just kräkas av överansträngning. Så vi får väl se om jag kan röra mig imorgon. Jag har aldig haft träningsvärk förut så detta kanske blir min första!? Är fortfarande helt skakig och darrig i hela kroppen. :O


               
                 bild



                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vilken skön känsla det är när man känner sig helt tömd efter ett hårt pass. Och vad stark du kommer att bli, dig skulle jag inte våga möta i en mörk gränd :S

2011-11-13 @ 21:52:24
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0