13/11

Vilken bra start det har varit på dagen; har bla pratat med Fia ang våra firarplaner till nästa år. Det går så smått framåt. :) Man fyller ju bara 30 i gång i livet Som ni kommer ihåg; Fia fyller år, jag firar bara eftersom jag slutade fylla år vid 25. ) så det är lika bra att slå på stora djungeltrumman då.

Om en stund så ska jag bli upplockad av Daniel. Evigheter sen vi umgicks känns det som.
Och senare ikväll så ska jag fira lilla pappa på farsdag samt förbereda mig inför mötet med chefen imorgonbitti. Årets medarbetarsamtal står på tur. 


               
              
              
                  Tv-mys igår, utan soffa! ;)


                                              /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Sötaste lilla vovisen, rund och go - precis som de ska vara!



Kommer jag någonsin skaffa mig en hund så ska det vara en Sigge hund, även Robin vill ha en sån där så vem vet - kanske en vacker dag så..! :)

2011-11-13 @ 21:57:01
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0