12/11

Idag så har jag haft lite efterlängtad kvalitetstid med världens bästa Fia. Shopping och långfika stod på schemat, har även planerat in en del skoj till kommande veckan samt lite löst planerande om hur vi ska göra nästa år då Fia fyller 30 och jag...jag har slutat fylla år, nuför tiden så firar jag bara. ;)


               
              
               Jag slog till på en kanelbulle i sisze L samt en bit chokladcheesecake
              
                2 st bastoppar...
              
                2 st supergosiga halsdukar...
              
Ett par nya vinterskor (skitfula jag vet men ack så sköna). Mina gamla uggs trallar nämligen på sista versen.


Som ni ser så är det väldigt svårt att få till bilder utan Sigge. Han bjuder liksom in sig själv, följer efter som en svans och vill vara med överallt, enda stället han inte får vara med mig är i badrummet även om han gärna skulle vilja. Då får han snällt sitta utanför och vänta.


                                             /sara 
               
              

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0