Träning och Sigge-mops!

Gudars, vad länge sedan det var som jag bloggade! Känner att jag är lite ringrostig men hoppas att jag kommer bli varm i kläderna så snart som möjligt.
Kan väl i stora drag smmanfatta att vinterhalvåret varit den den absolut värsta tiden i hela mitt liv! Så vidrigt att jag inte ens skulle önska min värsta fiende, den situationen och måendet som jag befann mig i då. Därav bloggpausen. Men som sagt nu så tar vi nya tag!

Sen sist jag bloggade så har jag lyckats införa två stora nyheter i mitt liv som jag är riktigt stolt över:

1: Jag har börjat träna och jag älskar det! Helt galet, jag vet! De somkänner mig vet ju att jag är en notorisk latmask! De flesta reaktionerna bland min omgivning, när jag outat denna för mig nya sysselsättning har överlag varit chock! Roligast var min kompis Johan`s reaktion. han var tvungen att fråga om det var sant, 3 gånger efter varann. Första gången för att se om han hört rätt. Andra gången för att bekräfta fakta. Och tredje gången för att försäkra...! Haha. :D

2: Jag har precis blivit med mops! I förgår så fick jag en födelsedagspresent i förskott av min bror och hans fästmö. Jag behöver väl knappast säga att det var utan tvekan den bästa present jag någonsin har fått! Så lita på att Per-Sigurd (Ja, han heter så. Helt allvarligt!) aka Sigge, kommer att synas massor här på bloggen framöver!

               
              
                Mitt charmtroll. <3 (Bilder lånade från brorsan)


                                      /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Underbart sara! Jag återblir din trogna läsare ;) Supersött namn på en riktig liten gobit!

2011-05-24 @ 14:28:16
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ger en kaka till Per-Sigurd

2011-05-24 @ 17:37:05
Postat av: Magda

Har saknat att läsa inlägg här så glad du är tillbaka på banan igen finaste Sara!:)

2011-05-25 @ 09:47:43
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Naaw grattis till mopsen! Du kommer att älska att ha en mops vid din sida :)

2011-05-26 @ 15:31:13
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0