One more day to go...

Ber om ursäkt för gles uppdatering från semestern...Eller semester och semester, hittills så har jag mest sovit, klämt in en och annan kompisdejt och däremellan småstressat med de sista bestyren inför bröllopet som går av stapeln på lördag. Idag så har jag hunnit med att fixa bröllopspresenten, tagit en fika i solen och lämnat Sigge till hundvakten. Så nu är det bara ett spinningpass och ett frisörbesök som står emellan mig och Stockholm. Stcker upp redan imorgon så det blir ett par nätter borta. Ska bli mysigt!


Kom fram en främande man till mig och mitt fika sällskap (menat till mig): Ursäkta, men jag måste bara säga att du har det rundaste ansiktet jag sett...Ja, i förhållande till övriga kroppen, alltså(!?)

Jaa, vad svarar man på en sådan sak!? Tack så mycket!? Sjukt konstig sak att säga till någon, tycker jag...


               
               
                 Godaste macarongen jag någonsin har ätit!


    
                                            /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0