Klänning till bröllopet...

Känns så jädrans skönt att säga att klänningen är kirrad till bröllopet. Lite i sista minuten eftersom det bara är lite över 2 veckor kvar. Så nu får jag spurta fram ett par skor och en väska lite kvickt också...
Slänger ut en strategisk bild på MIN klänning som jag ska bära på bröllopet. Mest för att pinka revir och visa att ingen annan kan bära samma...! ;)
Känns dock lite surt att jag hann köpa på mig 2 st klänningar som var för stora innan jag hittade rätt. Men jag får väl helt enkelt öppna en egen balklänning shop inför nästa vår då det vankas studentbal, haha. ;)

                                               Icon Dress SEK 599, Nelly Trend - NELLY.COM
                                              Här kan ni se fler bilder av den



                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tjusigt hörru! Blir kul att få se bilderna sen

2011-07-17 @ 13:56:37
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0