Jaaaaa!!!!

Okej, jag vet det är lite väl tidigt att vara överpositiv, på en lördagsmorgon men det kan inte hjälpas. Sigge väckte mig kl 7 och jag bara råkade vara på sådant där toppenhumör! :) En av anledningarna kan nog vara att jag efter mycket om och men och 2 klänningar som inte passade, äntligen hittade en som gjorde det! Hittade den på ett helt oväntat ställe dessutom. Så nu är det bara skor och väska kvar, the easy part.

Nu så ska jag passa på att utnyttja att det blev en tidig väckning; Ska äta en riktigt stabbig onyttig frukost, så jag får massor av energi innan jag ska iväg och träna, med lite tur så kanske jag hinner med en powernap på em innan det bär av hem till Johan och en sväng ner till munken in the park.

Hoppas att ni ALLA får en toppen lördag! <3


               


                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Härligt humör! Hoppas du får en bra lördag!

I södra dalarna är det solsolsol!!! hoppas ni har det med :) Kram

2011-07-09 @ 10:46:24
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0