gårdagen

OMG! Vad trött jag är! Har knappt sovit en blund inatt pga av allt åskande och blixtrande. Det har varit sådant skitväder 2 nätter i rad i Norpan med omnejd. Jag tycker att det är sjukt läskigt med åskan. :/
Anyway, hade behövt en rejäl nattsömn efter gårdagens efterskottsfirande hemma hos mina föräldrar...Full rulle som alltid. :)


               
               
               
               
               
               
Haha, min brorson Jacob (nedersta bilden) ska ju bla agera ringbärare på bröllopet och bortsett från det så ska han tydligen vara min bordsherre och rumskompis också, iaf om han själv får bestämma. "Sara, jag ska sitta mellan dig och Jerry, sen så ska jag sova i samma rum som dig...Så nu har jag paxat dig!" ;)

Min egen "paxning" ligger dock på en viss Carl eftersom Jerry redan är gift, haha. ;)


                                    /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Nej vad sött - han tycker om dig ;)



Vad gott det såg ut på tredje bilden uppifrån, vad är det för något? Såg ut som någon slags marängsvisch med hallon kanske?

2011-07-23 @ 16:45:02
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0