Crap, crap, crap...

Crap, crap, crap...mother f****ng crap! Ja, ungefär så gick svordomsramsan igår då klänning nr 2 landade hemma hos mig. Pratar förstås om klänningen till bröllopet som tycks ha blivit en enda lång följetång.
...som ni säkert redan har förstått så passade givetvis inte denna heller. Börjar känna lite småpanik då bröllopet stundar om mindre än en månad. Jag vägrar ju liksom att dra på mig en klänning som jag absolut inte trivs i, då går jag hellre naken!

Suck, stön och stånk, återkommer med bild på den nya klänningen (som inte passade) vid ett senare tillfälle.


                           
Tänk vad bra det hade varit om jag kunnat låna Mila Kuni`s Elie Saab-klänning från Oscar`s galan. Hon kommer ju troligtvis inte bära den 2 gånger. Hade varit perfekt ju. Klänningen är en lila spets dröm.


                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Tanja

ska du gifta dig? vad jobbigt med klänningen. Kan du inte sy in den? Varför tittar du inte i affärer?

2011-07-06 @ 11:15:23
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0