Celsius-bluff eller båg?

Igår så var jag iväg och körde ett spinningpass. Hade egentligen ingen lust alls i värmen men har som regel att pallra mig iväg till gymmet hur omotiverad jag än är för det känns alltid så himla mycket bättre efteråt. Jag lovar! :)
Passade även på att testa en energidricka som min kompis tipsat mig om, har även sett att många på gymmet, inklusive instruktörerna brukar dricka dem...Celsius som den heter skall tydligen boosta prestationsförmågan samt sparka igång förbränningen. Bara att dricka den ska tydligen få kroppen att förbränna 100 kalorier extra!(?) Kan ju säga att den var superfräsch och god men eftersom jag är ganska koffeinkänslig så räckte det med några klunkar för mig. Blev så pass speedad att jag hade hemskt svårt att somna inatt...


              
                Finns med eller utan kolsyra, i flertalet smaker...


                                               /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0