Tredje dagen i rad!

Jag är en riktig knäppgök eller om jag ska framstå som mindre underlig så kan jag väl säga disciplinerad. Sitter och käkar frukost kl halv 6 på morgonen då det egentligen finns tillfälle att ha sovmorgon. Men som sagt, idag så skippar jag den och ska styra kosan mot world class ist. De är tredje dagen i rad som jag tränar. (räknat med dagens pass) Vet inte riktigt om det är fåfängan eller den kommande abstinensen som gör sig påmind. Men enligt instruktören så är det helt okej att träna flera dagar i rad, så länge man varierar träningen och sedan ger kroppppen ett dygn eller två att återhämta sig. Min kropp kommer ju kunna gotta sig i flera veckor efter dagens morgonpass, haha. ;)

Senare idag så ska jag kolla in mellandagsrean samt jaga stödstrumpor till långflygningen på måndag. Och sist men inte minst; jobb, jobb, jobb. Avslutar med 30 timmars arbetshelg innan semestern. Semester med gott samvete, yummie!


              
Har ni testat "Skyr"? Det är som en yoghurt fast fastare i konsistensen och mera mättande. Den är riktigt god, smakar ungefär som smaksatt kesella. Perfekt att äta före eller efter träningen.
Ett minus är dock det höga priset, ca 16 spänn. Anledningen att jag slog till var att det var halva priset+rabattkupong. Kom undan endast 4 kr fattigare. :)


                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Den ska jag nog ta och testa..

2011-12-31 @ 09:43:03
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0