Mellandagsshopping

Då har jag gjort mitt på 2011`s mellandagsrea, visserligen så handlandes bara hälfeten på rea. Men ändå!
Passar även på att visa lite annat som shoppats nu runt jul.


              
Äntligen så är jag ägare till en platt-tv. Min kompis Pernilla tyckte att det var på tiden, haha.

              
Yes, jag är en tv-serie/film missbrukare av rang. Nu ska jag ge mig på den numera nedlagda tv-serien "six feet under" Har hört så mycket bra om denna serie. Det är samma skapare som ligger bakom tv-serien "Dexter" och den serien älskar jag ju. Michael C Hall (Dexter) är med även i denna serie. 

              
Igår så blev det en sväng inne på systemet av 2 anledningar. Den ena ser ni här ovan; en flaska med rödtjut. Gillade flaskan eftersom det var bandet motörheads logga på.
Den andra anledningen var att stalka den snygga killen i kassan, haha ;)

               
               Lite smått och gott till beauty-boxen
               
              
Dagen innan julafton så kom "dragon tattoo-jackan" Den är mycket finare än väntat. Helt makalöst fin. Även tröjan under jackan är från samma kollektion.


                                                /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Så du fick din skinnjacka! :)



Fint du har fått det med expedithyllorna, och är det verkligen sant att du inte har haft en platt-tv förrän nu? Då var det på tiden ;)



Nu är det väl inte så långt kvar tills din resa, det unnar jag dig och ett riktigt fint nytt år 2012! Kramar till dig & Sigge <3

2011-12-31 @ 09:41:30
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Sara Lind

Vad kostade den där jackan i butik ?

2012-01-16 @ 12:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0