irriterande

Hur irriterande är det inte att ligga sömnlös. Sjukt störande. Har varit vaken sedan kl 4 imorse. Har hittills fördrivit tiden med att läsa och titta på dålig tv. På tal om tv, så såg jag den omtalade filmen "paranormal activity" igår kväll, alldeles själv! Trodde verkligen inte att jag skulle våga se hela filmen då jag har hört att den skulle vara så himla läskig. Men måste säga att det var väldigt överdrivet. Ganska tam film faktiskt. När jag tänker läskigt så menar jag; The shining, the ring, the grudge, the mothman, omen, a tail of two sisters...Hörde förresten talas om att kanal 5 ska börja sända mini-serien "bag of bones" bsaerat på en Stephen King-bok. Tror nog att man kan vänta sig en hel del otäckt där. Can`t wait!


Någon som har läst boken? Funderar nämligen på att göra det innan serien startar, vill nämligen inte ha några ovälkomna skrämselattacker! Gillar att veta i förväg, hihi ;)



                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0