Inte långt kvar nu!

Nu är det inte långt kvar tills jag byter svensk vinter mot något varmare temperaturer. Can`t wait. Höst och vinter-halvåret gör mig så himla trött, så lite D-vitamin kommer att sitta finfint! Hittade ett blogginlägg om brorsans och svägerskans hus som vi ska bo i. Här kan ni spana in stället.

Mycket roligare än så här blir det nog inte ikväll, ska lägga mig se lite på tv och lägga mig tidigt. Jag är dödstrött efter vändan nere på stan i eftermiddags, märks att julhandeln går på högvarv nu, puh! Sa ju att vinterhalvåret gör mig trött! ;)

              
                
                 Så här såg det ut i norpan för nästan exakt 1 år sedan.



                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad fint det var, där kommer du trivas så bra att du aldrig vill hem igen.. så det är väl tur att Sigge stannar i Sverige som lockbete ;)

2011-12-11 @ 17:10:27
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0