Fantastic day!

Jag har haft en så himla bra dag idag! Önskar att alla dagar kunde vara så här fantastiska. Började dagen med att plocka med mig Sigge hem till Johan, påvägen så stannade vi och köpte med oss nybakat bröd. Sedan så blev det en trevlig frukost samt att Johan hjälpte mig att lägga in lite mera musik i min telefon.
Vid lunch så bytte jag julklapp med Fia. Vi käkade på stan samt shoppade en del. Och nu; ska det slappas i soffan efter kvällens träningspass.

...som sagt en fantastisk dag!


               
               
               
               
               
               

 

                                          /sara

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

... o Daniel är allmänt försvunnen ;-) Kanske bidrog med att göra det till en så fantastisk dag? :-D

2011-12-29 @ 22:17:19
Postat av: sara

Daniel; Vi försökte ju få tag på dig ända fram till kl 16 ju! Vart höll du hus egentligen!? Vi började ju nästan bli oroliga. Verkar som sovande "Muffar" är svårväckta!? ;)

2011-12-30 @ 04:58:09
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Såg ut som en trevlig dag, och så tyckte jag att ni såg ut att passa bra ihop.. Men ni kanske bara är vänner? ;)

2011-12-31 @ 09:45:15
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0