Årets önskelista

Sitter och knåpar ihop världens mest fantasilösa önskelisa, nämligen min egen. Står typ bara olika typer av presentkort. Jag gillar att ha valmöjligheterna öppna.
Här är mina favoritbutiker:

* H&M: såklart, alltid välkommet!

* CDON: musik, film, böcker mm...you name it!

* ADLIBRIS
: Böcker är fantastisk underhållning. Har en lååååång boklista som jag bockar av vartefter...


                      


NU: Dags att ta tag i resten av dagen. Tömma och sätta igång en ny omgång tvätt, posta ett paket, promenix med Sigge bort till päronen med den fantasilösa önskelistan, försöka att sätta ihop de två sista expedithyllorna från Ikea...

                                           /sara


                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Expedithyllor är väldigt trixiga att få ihop faktiskt. Har satt ihop totalt 3 st i olika storlekar och det är den ikea-möbel jag hatar allra mest att sätta ihop :P



Presentkort är ju bra, visste dock inte att du var en läsfantast, det har jag missat. Men är på jakt efter bra nya böcker åt min mamma i julklapp, hon gillar dock nästan bara böcker med svenska författare för hon tycker det blir så rörigt med alla "utländska" knepiga namn.. Har du några tips på bra böcker? :)

2011-12-04 @ 10:14:06
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0