Lite bilder från gårdagen

Åh, vilken toppendag det var igår! Hyfsat väder och fantastiskt sällskap. Hade ju som sagt dagsbesök för Skåne. Lisa och Tommy var på besök så det blev en långfika på bagarstugan igår. Vi satt och skvallrade om allt som nyligen hade hänt; alltifrån new york-resan som Lisa och Tommy nyligen kom hem ifrån, brorsans bröllop, svart taxirån, golf mm...Sedan så kom givetvis förra årets missöde i båstad på tal. Nu i efterhand så skrattar vi alla gott åt eländet...

Senare på kvällen så åkte jag ut och tittade in pappas kantarellskörd. Så det blev både 1 och 2 svampmackor igår kväll. Fick även en hel del svamp hem, så jag kunde frysa in.

Nu väntar en 30 timmar lång jobbhelg runt hörnet...!


Ps: Lyckades hitta min kamerasladd igår, så nu är det "bara mobilsladden" som är på villovägar...!


               
               Haha, mobil, facebook paus mitt under fikan! ;) Lisa, Tommy och Cissi
               
                 Pappas kantareller!
               
                 Lättare sagt än gjort att fånga min brorson och Sigge på bild...
               
               



                                    /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken vacker solnedgång och vad mycket svamp! Var du med och plockade, eller blev du avskräckt förra året? ;)

2011-08-14 @ 11:46:38
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0