Huvudet under armen...

Jag tror att jag håller på att bli senil! Eller det var väl till att ta i. Men iaf lite pensionärsvarning, är det allt...! Jag är kroniskt trött, sover middag ihop med Sigge, går och lägger mig tidigt, går upp ihop med tuppen (dock inte frivilligt) och sist men inte minst så glömmer jag saker. Igår så glömde jag pinsamt nog bort att det var upprop och inskrivning på Sigge`s valpkurs. Så när vi låg och gottade oss som bäst så ringde kursledaren och frågade vart vi höll hus!? Och här om dagen så glömde jag att plocka ut ena linsen ur ögat. Allt var snett och vint ett bra tag innan jag kom på vart felet var! ;)

Men idag så tar vi nya tag. Har sovit som en liten prinsessa i 10 h. Underbart! Ska fixa lite innan lunchbesöket dyker upp. Malin ska nämligen förgylla min och Sigges dag lite grann. Vi har ju inte setts ordentligt sedan bröllopet, så det finns nog en del att skvallra om! :)


                



                                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0