3/8

Vilken härlig dag det har varit hittills! Har käkat lunch och fikat, tillsammans med mina gamla jobbarkompisar Pirjo och Mats+sambo. Allt detta skedde ute på Masken`s (Mats) sommarställe. Har ju aldrig varit där förut men jag kan ju säga att jag nu har varit i paradiset och vänt! Herregud, vilken trädgård! Det var typ den största och finaste jag sett. Snacka om att ha gröna fingrar!
Per-Sigurd ( AKA Sigge) fick även leka av sig med sin lekkamrat Siv-Gunnel, så han lär sova gott inatt! ;)


               
                  Bilden tagen av smygfotografen Mats...! ;)
               
               
               
               
                 Paradiset består av huvudhuset på 68 kvm2, gästhus, lusthus mm.
               
                   Per-Sigurd och Siv-Gunnel :)



                                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vilket härligt ställe det såg ut att vara, dit hoppas jag att du åker ofta - såg riktigt rogivande ut.



Och så är jag lika kär i sigge som alltid, han är ju lite för snygg nästan!

2011-08-05 @ 22:49:06
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0