Taggar galet!

Jag håller just nu på att ladda mentalt inför min första tatuering som skall göras om några timmar. Eller "taggar galet" som de coola kidsen tydligen säger nuför tiden. Fick lära mig det för någon vecka sedan, haha. ;)
Det som jag är mest nervös över är hur ont det kommer göra, för det kan vara så att jag är innehavare av världens lägsta smärttröskel! Sedan så har jag ju haft lite svårigheter gällande valet av ställe som den första tatueringen skall sitta på, samt motiv. Jag har 4 st motiv som jag (förmodligen) kommer tatuera ett efter ett. Men som sagt förstahands tatueringen av dessa har skiftat. Bytte så sent som igår... :O

Wish me luck!

              
...Kan ju faktiskt sluta så, att jag kommer vara heltatuerad precis som Wentworth Millers rollkaraktär (Michael Scofield) i prison break!? ;)


                                               /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0