Sockerdetox!

Igår så spenderade jag några mycket underhållande timmar ihop med Fia. Det började med fika på stan, vilket kanske var en av årets sista utomhus-fika i solen!? Därefter lite shopping. Jag jagade anti-rynk cream och hjärtat mitt var på jeansjakt...
Nu till det huvudsakliga med detta inlägget. Fia går, sedan ca 1 ½ vecka tillbaka på sockerdetox. Och som den snälla, stöttande vännen jag är, så ville jag testa hennes gränser. ;) Jag beställde in en urmumsig tosca-cheesecake (bland det godaste jag ätit) när vi fikade. Nähe, funkade inte! Fia nöjde sig med sin kycklingsmörgås. Efter shoppingen så inhandlade jag snask i affären. Funkade inte heller. Fia smuttade på sin pepsi max. Och efter det så gav jag väl mer eller mindre upp och avslutade "testet" med att kasta godis från balkongen vid hemkomsten! ;)

               
               
               
               
                Hahaha, jag älskar den nedersta bilden. Godisregn für alle! ;P


                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

... Pepsi max?!?

En sockerdetox låter sunt iaf, när man väl kommit ur beroendet (som många av någon anledning byggt upp?) mår man förmodligen bättre. Både rent fysiskt och plånboken också (pengar till annat)



Rena gissningar visserligen, finns det undersökningar om det så känner jag inte till dem men så talar min logik :-)

2010-09-01 @ 11:11:51
Postat av: Patricia

Haha! Gillade nedersta bilden :D

2010-09-03 @ 15:58:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0