Packar för att lämna Sverige.

Vaknar upp vid 6.30 än är det inte helt klart så ringer och dubbelkollar så jag än en gång får det muntligt bekräftat och så att det nu är vidare klickat till LA BOSS.
En lättnad har fallit över mig, det är nu dags att sätta fart och packa för om så där 4,5 timmar börjar min resa ut ur Sverige.
Det blir en weekend i ett annat land, att det skulle vara mycket varmare där tvivlar jag på. Men dagens temperatur får vi ändå hoppas på är den lägsta.

Stod inne vid ett varmt element och tittade ner på Mr O när han skrapade rutorna på sin bil, fan va ogillar höst/vinter och kyla.
Men i dag är glädjen total på annat sätt, så att det är 1 grad ute rör mig inte i ryggen för det lär vara ca 10 till när jag väl behöver maka mig ut om några timmar.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0