Dagens

Är precis hemkommen från en shoppinglunch med några kompisar från Stockholm. Urtrevligt! Det slår mig verkligen hur innerligt trött jag är på tråkiga Norrköping. Måste ta och ta tag i det där...Mitt nya liv, som jag smått startade för någon vecka sedan, går ju ut på att ta tag i saker och ting. Jag har länge gått och stört mig, på mig själv. Jag är helt enkelt inte nöjd med den typen av människa som jag har blivit. Arg, osjälvständig, svartsjuk, avundsjuk och missunsam både mot mig själv och andra. Men det blir små, små steg.
Senast så ville jag ha en diamant ring, så jag unnade mig en. Nästa steg; jag har i typ 12 år velat ha en tatuering men fegat ur varje gång. Men nu jäklar ska jag ta tjuren vid hornen och övervinna nålfobin! Nytt jobb och ny stad finns också med på förändringslistan. Men som sagt. Små steg och ett i taget!

Dagens:

                
                jacka: mq, tröja: mq, jeans: levis, väska: monroe


                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Det låter förnuftigt att göra något åt det om man känner så, livet är för kort för att man ska behöva ångra sig över det man aldrig gjorde.. Ett bra jobb är ett måste, man spenderar ju iaf minst 40h/veckan där så då tycker iaf jag att man ska ha det så bra det går.



Vad snygg du var i jackan förresten, passade dig perfekt!

2010-09-05 @ 21:01:39
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0