The last airbender

I lördags så var jag på 3D-bio för första gången i mitt liv. Såg den "risade" filmen "The last airbender"
Jag har aldrig tidigare förstått varför allt skall göras i 3D...fram tills nu! Så himla häftigt och vilken skilland på bildkvalitet! Jag brukar ju inte vara så pipplig med sådant där som rör ljud och bild annars. I mitt fall så brukar det kvitta om jag kollar på dvd eller vhs, liksom...
Filmen i sig var kanske inte så mycket att hurra för. Jag ville ju mest se den eftersom jag brukar gilla M Night Shyamalan`s filmer. (Mannen bakom bla: sjätte sinnet, signs, unbreakable, the village mf) Men detta var kanske inte riktigt min typ av film. Kändes som en blandning mellan "sagan om ringen" och "den oändliga historien" Därmed har jag inte sagt att filmen var idiot-dålig. Kommer antagligen gå och se de andra filmerna i serien också (förstod jag saken rätt så var detta film 1 av 4)...fast mest för 3D effekternas skull då.

Betyg:   av 5 möjliga




                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja det blir ju lite skillnad i 3D :)

2010-10-21 @ 13:25:53
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0