Bara dumstruten saknades!

Snubblade över en halloween-förfest igår, innan jag gick vidare för att spela lite sällskaps-spel tillsammans med ett stort gäng civil-ingenjörer. Blev "när och fjärran" lite grann som TP. Dock inte speciellt lätt att brillijera med kunskaper när resten av gänget lika gärna skulle kunnat vara uppslagsböcker! ;)

Kom på igår att jag skulle haft en dumstrut som utklädnad, fast å andra sidan så hade den varit välförtjänt med tanke på vad som hände! Kan ju säga att jag är för dum för mitt eget bästa ibland! Och nu så är jag troligtvis för feg för att försöka rätta till det igen! Dumma, dumma, fega mej!

                
                 true blood
               
                  parodi på mitt jobb(!?) ;)


                                            /sara

 


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Haha, galnna dräkter! :D

2010-10-31 @ 11:21:41
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åh vad kul, var längesedan jag var på någon maskeradfest/halloween!



Sista bilden var otäck! Är livrädd för sådana masker :S

2010-10-31 @ 21:22:20
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0