Sista ordet!

Haha, jag måste bara berätta en sak. Under kvällens jobbmöte så var jag bara tvungen att framföra miss missnöje ang skostölden till chefen. Jag berättade hela historien om hur de försvunnit spårlöst och att jag letat överallt i husets 3 våningar. Och för att strö lite extra salt till det hela för att visa mitt missnöje så avslutade jag med detta:

Jag: Så i ren protest så tänkte jag gå barfota på jobbet och hoppas på att jag skulle trampa på något vasst. Efter det så hade jag lagt in en arbetsskade-anmälan...

Chefen: Och då hade jag ifrågasatt varför du inte hade några skor på fötterna!

Jag: Det hade jag haft om de inte hade blivit stulna på MIN ARBETSPLATS!

Visserligen så insåg chefen sarkasmen och ironin i mitt tonfall men visst tusan är det ändå skönt att få sista ordet serverat bara så där!? ;)

               
Det firades halloween på jobbet förra helgen. Ovanstående bild var en present från jobbarkompisarna, satt fastnitad i kalendern på kontoret. ;)


                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Jag tycker att du gör dig bra även som gammal, en riktig heting! ;)



Ditt problem med skorna verkar iaf helt sjukt, förstår inte hur någon kan ta ett par skor på sin arbetsplats.. hur vågar man ens? Måste vara en allvarlig kleptomani där.. Tycker att chefen/kommunen ska stå för ett par nya.. Tycker iofs att det borde ingå skor till varje anställd eftersom att de kräver att man har det på sig. I vår kommun har de en viss summa man får handla för varje år, men det räcker ju inte långt och speciellt inte någon snor grejerna. Hoppas att det löser sig iaf! Du får rigga kamera och gillra fällor!

2010-11-04 @ 20:29:33
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Magda

:-)

2010-11-04 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0