Köp era egna prylar!

Alltså finns det något så irriterande som folk som inte kan hålla kleptoman-korvarna i styr!? För andra eller tredje gången inomloppet av 2 år så har jag blivit bestulen på saker på min arbetsplats. För 2 år sedan så knyckte någon min påse gott & blandat och min kexchoklad. Okej, jag fattar ju om någon blev sugen och inte orkade gå till affären...Men har du "lånat" något lämna tillbaka det då! Kommer ihåg att jag kom till jobbet med vetskapen att jag hade lite godis som låg och väntade på mig...Ja, ni kan ju gissa exakt hur "glad" jag blev när det var stulet!

Igår när jag kom till jobbet så upptäckte jag att någon hade tagit mina scholl! Alltså fatta; vem fan är så jävla dum i huvudet alternativt sjukt, idiotiskt snål att de stjäl ett par använda inneskor!? Och mina jobbskor dessutom! Jag kan lova att det inte blir nådigt för tjuven i fråga om jag får tag på henne! (Antar att det är en tjej, inte många killar som har samma sko-strlk som mig...) 

                                     


                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0