Isigt värre

Äntligen är fredagen här och i dag vankas det mat och dricka med några av de underbaraste av mina kollegor.

Innan det ska jag dock hinna med lite styr hemma, men först av allt ska jag nu kliva ur sängen och äta lite för snart kommer mamma och hämtar upp mig och lilla syster så vi kan hjälpa henne med lite förberedelser inför i morgon.

På tal om lillasyster yster har jag haft hennel inneboende här senaste dagarna då hon av en speciell anledning inte velat vara i sin lägenhet, men har mest varit mysigt och bäst av allt i går hade jag hundvakt, fick mat när jag kom hem efter ett kvällspass och hela gården var skottad.
Bättre syster får man allt leta länge efter!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0