Bullbak

Det är ett bra tag sedan jag ens orkade öppna denna sida och ännu längre sedan jag hade något att skriva om.

Senaste tiden har varit tuff, det har hänt mycket i mitt liv som påverkat mig en hel del. Just nu går huvudet på högvarv om hur jag vill fortsätta närmsta tiden.
På jobbet har allt varit katastrof känns det som. Vad som hänt är jag inte tillåten att gå in på men kan säga så mycket som att det på verkat mig sjukt mycket negativt.
Måste hitta något annat att göra, något att gå vidare med i livet.
Funderar mycket på att plugga men kan ju inte helt bestämma mig för vad så därför vill jag ju inte riktigt ta steget fullt ut.
Har även tankar på tjänstledigt en period för lite roligare aktiviteter än det som vardagen erbjuder just nu.


Men nog om det, kan inte lova att jag tar tag i bloggandet riktigt ännu. Men något mer aktiv än innan ska jag förhoppningsvis orka vara. Efter nästa vecka har jag troligen fått lite mer information och kan då kanske lättare fatta ett viktigt beslut i livet.

I dag är jag i alla fall ledig och har tillbringat dagen hemma med mina saffrans påsar.
Årets första saffrans bak är nu avklarat.


Det blev tre varianter, eller två fyllningar på tre sätt.
Mandelbullar, Mandel och choklad bullar och bara chokladbullar

/Malin


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad mysigt, jag vill också kunna baka!

2010-11-16 @ 15:38:07
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Malin>> Du far allt bjuda lite pa bullarna nar vi ses nasta gang!



Baka in Sara i bilen och svang forbi.

2010-11-17 @ 23:21:47
Postat av: Magda

Vår tid kommer...

//kramar

2010-11-20 @ 00:02:12
Postat av: gullan

Ibland behöver man en spark i ändan,för att våga ta beslut om de stora frågorna....är livet lagom ljumt,vaggas vi in i tron att allt är bra.



så du ser.....kanske kommer något alldeles fantastiskt att hända dig snart...

2010-11-21 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0