4/11

Ledig dag idag och det ständiga tvånget att hinna med så mycket som möjligt, som man inte hinner med då det vanligen vankas jobb. Behöver flera lediga dagar det är ett som är säkert! ;)
Hittills så har jag spenderat dagen med att försöka reklamera en "glapp" plattång, vilket gick käpprätt åt skogen. Kort och gott personalen på åhlens har väldigt konstig policy! Så det fick bli till att casha upp för en helt ny ist, för utan plattång kan jag inte gå utan mer än ett par dagar...MAX! (Givetvis så inhandlades den INTE hos åhlens den här gången!)
Därefter så bar det av till maxiområdet. Kollade lite butiker, samt avslutade med en snabb sväng inne på "my candyland". Inhandlade lite sött så att jag (ev) klarar mig till på lördag. ;)

...och om några timmar så ska jag iväg och inspektera nybakad bebis! Därefter så ser jag fram emot att komma hemoch slänga mig i soffan med ostbågarna och sex and the city-filmen som inhandlades tidigare idag.

               
                 dagens inköp


                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Oh satc-filmen vill jag också ha!



Köp en ghd-plattis, dem är bäst! :)

2010-11-04 @ 20:31:17
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Var håller du hus? saknar ju ditt bloggande! :D

2010-11-22 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0