Tröstshopping är för ledsna personer...

Tröstshopping är för ledsna personer. Vad kallar man shopping som utförst under vredes utbrott? Jaja, jag gjorde det sistnämda igår. Shoppade loss för ca 8000 lax. Och i min värld så får man lite hygienartiklar på h&m samt en extra fin födelsedagspresent till sig själv för den summan. Hoppas på att "presenten" skall hinna anlända till min födelsedag. Lovar att visa när den kommer. ;)
...hann även med att boka en tid hos min amatör psykolog Jonas. Så himla skönt att han har flyttat tillbaka till Norpan och framför allt att han låter mig gnälla hur mycket som helst och därefter komma med fantastiska råd.

Lördagen ser spännande ut för min del. Linnea har bjudit med mig på bowling kväll med hennes stallkompisar...Och Linnea brukar ju alltid hitta på något fuffens så detta blir nog bra. :)

               
                 more to come...förhoppningsvis nästa vecka! ;)


Update:
Menade givetvis 8 lax. Inte 8000 för då hade jag ju verkligen inte kunnat dölja mitt shoppingmissbruk längre. ;)

                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Jag älskar att shoppa. :)

2010-05-29 @ 15:04:16
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Patricia

Shopping gjorde du helt rätt i, gissar och tror att det kan röra sig om en väska..?



Men förresten menar du att du shoppade för 8 lax eller 8000 lax för det är i så fall 8 miljoner!? ;)

2010-05-30 @ 12:05:23
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0