Tjejkväll 1 - done!

Gårdagen kunde inte varit bättre, en bra dag på jobbet och efter det en underbar kväll med två fantastiska tjejer vid min sida.
För dricka hemma hos Linnea och sen ut på Harrys där det i och försäg var dött, typ vi och 5 till eller något på hela stället.
Så vidare ner till SVEA fick det bli då allt annat var stängt. Där blev det mera dricka så klart men även kvällens klantighet fick till det.
Hur i helvete man kan springa in i ett "fönster" vet jag inte men hon lyckades i alla fall... inga namn nämde. Men ni som var där vet nog vem jag menar för ingen där kan nog missat smällen.

Nu ska jag snart fixa i ordning mig igen och då vankas tjejkväll nr2. Har ingen aning om vad som ska hända under kvällen. Jag vet än så länge att jag och Kapten blir hämtade vid sex tiden och att jag ska ha något rosa på mig. Vet också att jag någon gång får skjuss hem men vart jag ska eller vad som ska göras har jag ingen aning om.
Ska bli spännande, men kan inte bli tråkigt för vet ju att dessa tjejer alltid får mig att skratta och ha kul. Sen älskar jag ju presenter och detta är en försenad födelsedagspresent så.

/Malin

Tyvärr inga bilder från gårdagen att lägga upp men Sara har fullt på kameran så kommer nog vart efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0