Tillbaka till verkligheten

Då var jag tillbaka till verkligheten. Jag landade faktiskt rakt in i vardagen redan igår. Anlände hem till Norrköping med ett försenat swebus transportmedel. Suck, hatar förseningar speciellt då jag har tider och passa som igår. Det blev en jäkla massa stressande innan jag skulle iväg till jobbet. Inget kul alls. Jag vet att jag ska vara tacksam för att jag har ett jobb att gå till men kan ändå inte sluta slänga ur mig klagomål som: "Jag är så bra på att vara ledig att jag nog inte är ämnad för att arbeta." ;)

Anyway, den här veckan är fullsmockad:

* Idag så ska jag röja upp lite i min svinstia till lgh, lite småfix som en del telefonsamtal att ringa, ska även försöka få upp lite saker i bloppisen.

* Imorgon så vankas det familjelunch. Med heeeela familjen samlad. Efter det så blir det jobb. Likaså på Onsdagen.

* From torsdag så är jag 4 dagars ledig. Så då kommer Philip hit. <3

* Funderar på att dra med honom till Linkeboda där det vankas festligheter till helgen. Vi får se! ;)


PS; Kommer även visa er lite bilder från lördagens Lady Gaga-konsert inomen snar framtid. :)


                
               
                 Så här ser min verklighet ut just nu...


                                            /sara

                 


Kommentarer
Postat av: sabina

oj...

2010-05-10 @ 16:00:11
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Jag tycker att det var ett fantastiskt bra citat, och det finns risk att jag anammar det ;)



Förresten hur har det gått med väskan? Får du den ersatt?

2010-05-11 @ 16:23:13
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0