Shoppa loss!!

Jag till skillnad från Sara har ju sjukt svårt att göra mig av med saker som finns i mina garderober. Men nu måste jag för får för inte plats med en enda pryl till.

Tänkte börja med att sälja av med lite skor. Har hur många som helst men detta inlägg skulle aldrig ta slut om jag la ut alla på en gång så här kommer några av dom.

Pris: 300 kr
Storlek: 38

Pris: 100kr
Storlek: UK 6 (39)

Pris: 250 kr
Storlek: UK 5 (38)

Pris 250 kr
Storlek 38

Alla skor är i nyskick, en del är aldrig använda men något par kan vara använt någon enstacka gång.
Finns inga tecken på repor eller slitage på skor eller klackarna.

Ser helst köpare som kan mötas upp och hämta skorna i hand då det blir en rätt hög fraktkostnad för er om skorna ska skickas på grund av vikten.

Är du intresserad av något/några par släng in en kommentar och lämna mailadress eller maila direkt på [email protected]

/Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0