Om en vecka...

Om exakt en vecka så kommer jag antagligen sitta och käka brunch alternativt springa runt och shoppandes i huvudstaden vid den här tidpunkten. Igår så blev det nämligen klart att jag får semester ett par dagar för att sticka iväg till mitt älskade Stockholm! :) Längtar sååå himla mycket! Jag kommer åka upp tidigt på fredagmorgon så jag har hela dagen på mig att shoppa sedan så ska det bla firas födelsedagar och sist men inte minst så ska jag på Lady Gagas konsert i ett fullsatt globen! Jag har velat se henne uppträda live ända sedan hon gjorde ett fullsatt gröna lund förra sommaren men varit lite för lat och snål för att göra något åt det. Tur att jag har så underbara vänner (de finaste) som ser till att råda bot på sådant. Blir nämligen bjuden på konserten! *Lycka*
Ser fram emot att få se/höra pokerface, bad romance och alla de andra hitsen live! 

                
                 lady gaga


                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad kul! Hoppas att det blir en riktogt bra konsert :)

2010-05-02 @ 16:22:21
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0