Ny lek: Inte pussa på munnen

Igår så "uppfanns" en ny lek hemma hos mig. "Inte pussa på munnen" nästan lite som "inte nudda golv" Tanken till denna sjuka lek var att undvika att jag skulle smittas av Philips feber och halsont som han har legat däckad i sedan förra veckan. För det vore ju just snyggt om jag skulle bli sjuk lagom tills mitt Stockholmsbesök. :/
Jag kan ju avslöja att det blev oavgjort med viss ansträngning, haha. Men trots denna udda åtgärd så vaknade jag med halsont. Såååå jäkla osportsligt av honom att smitta mig med halsont trots att jag höll mig till reglerna. Grrrr

Regler för "inte pussa på munnen"
Allt är tillåtet utom att just pussa den andra på munnen. Pussa på kinden, näsan, pannan osv om du blir extremt "pussnödig" Good luck! :)

                      
                        bild


                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0