Girl night 2

För även denna kväll blev till natt innan jag hittade hem till sängen igen.
Gårdagen var underbar som jag redan nämt.

Jag blev hämtat och bilades ut till Frida där jag fick en riktig tjejkväll. Som i och försäg invaderades av två härliga pojkar senare på kvällen/förnatten.

Tillbaka till början, fick min första present i bilen....

Tyvärr tog jag kortet själv så därav reflektionen i solbrillorna.

Väl framme fick jag i alla fall min andra present...

En skål med godis, en ros och en disktrasa. Borde dock vända på allt för disktrasan har texten "I`m a Desperate Housewife" och så där 5 timmar efter ankomst insåg jag också att skålen har texten godis på andra sidan. Man kan ju inte alltid uppmärksamma detaljer.

Efter detta välkomnande fick jag i alla fall gå ut och sätta mig på Fridas altan tillsammans med min present och en välkomst drink.

Sen serverades maten......

Det bjöds på tacos. Riktigt mumsigt.

Sen tog Frida och jag en promenad med Kapten som var med på kalaset, under tiden fixade Erica lite i köket och förberedde nästa mål.....

Marängtårta med ljus. Och en spelande tårtspade :)

Sen var det dags att ge sig på tilltugggen......

På bilden ser ni det lite nyttigare, sedan tillkom chips av olika slag, jordnötsringar m.m.

En riktigt lyckad kväll. Super tack tjejer ni är underbara.


På bild: ...., Frida och lilla syster Lina som tittade in när hon kom hem från jobbet.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0