Fredag!!!

Det är ju aldrig fel med helg. Och ännu bättre är det när man är ledig. I dag är en sådan dag, jag har jobbat 3 timmar och nu är man ledig fram till tisdag. Förstår ni det är sjukt vilket underbart schema jag har. Sen är det ju bara två dagar innan man är ledig 4 dagar. Okej riktigt så bra är det inte i vanliga fall utan skull jobbat 3 dagar nästa veckan och sen varit ledig 3 men har ju bytt bort torsdagen så jag kan resa bort.

I helgen finns inget planerat direkt. Eller i dag är lillebror på besök men vi ska bara slappa framför tvn och äta massa mat.
Hade tänkt köra ut pappa hit i morgon för att hjälpa till med lite huspyssel men det ska tydligen regna hela helgen så det lär väl få vänta till någon annan helg.

Nu ska jag göra i ordning lite mellanmål åt Kapten och Joakim och lite lunch åt mig själv.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0