Fenomenal

Ibland så är jag verkligen fenomenal! One of the kind...Som nu tex. Lagom tills att jag ska åka till Stockholm så har jag lyckats dra på mig någon typ av influensa. Har ju känt mig halvdassig i nästan en veckas tid, till och från men skiten har ju aldrig brutit ut. Förrän nu. Jag är dunderförkyld, ont i bihålerna, halsen och hela kroppen och som grädde på moset så har jag dessutom feber. Detta händer ta-mej-tusan jämt när det är något kul på gång. Så med andra ord imorgon så är det jag som far upp till huvudstaden med fullproppad weekendbag och influensan i handbagaget.
Nu så skall jag försöka kurera mig (så gott det går); käka fattiga riddare, bacon, äggröra, panodil och shotta kan jang framför tv`n.

                


                                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0