Efterlängtad comeback!

I måndags så blev jag alldeles till mig av glädje. Jag hittade nämligen marabou kokos i godishyllan då. Jag har hunnit köpa den 2 gånger till sedan dess, både igår och idag, haha ;)
Detta kan ju vara marabous mest lyckade chokladkombo någonsin. Jag minns att jag blev helt förtvivlad då de tog bort den ur sortimentet för ett par år sedan. Enda nackdelen som jag kan komma på är att den inte tillverkats i större förpackning än 60 gram. Jag menar det är ju uppätet på mindre än 2 minuter om man är en lika rutinerad godisråtta som jag! (jag har inte hittat den i större förpackning iaf...)

Ps; Måste nog göra ett stopp i affären och köpa på mig ett lager innan jag pyser iväg till jobbet. ;)

               
                 betyg:  av 5 möjliga



                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0