1:e Maj

1:e maj och 1 månad ifrån vad jag brukar kalla sommarstart. Dessvärre så känns vädret allt annat än somrigt hittills men som sagt. Solen och värmen har ju 1 månad på sig att hinna hit...

Har hunnit med några ärenden idag, ofrivilligt tittat på det årliga motorcykeltåget som passerar 1/5 i Norpa, samt rensat lite i garderoberna. Så inom kort fylls bloppisen på igen. :)
Nu så ska jag käka tårta, läsa skvaller och hundsova på soffan.

                
Jag fick ofrivilligt se större delen av motorcykeltåget pga att jag inte hann över till "rätt" sida av vägen. :/
               
               
              Kungen fyllde ju år igår så vi kan ju låtsas att det är anledningen till mitt
              eftermiddagsfrosseri. ;)


                                              /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0