Skriv aldrig!

Okej folk vill nog verkligen att jag ska skaffa barn nu, varför kan man ju undra för är jag redo och mogen för det?
Hur som helst, jag är INTE med barn och har inte planerat in något under närmsta tiden heller. Varför tolkar folk meningar som "Bästa dagen på länge", "Hoppas det blir mycket rosa att handla till hösten" och "Nu sprids det på nätet" till att jag väntar barn???!!

Kanske är jag som inte förstår mig på folk men dessa saker har inte med att jag är gravid att göra. Jag LOVAR. Jag ska däremot kläcka hemlisen som gjorde den där dagen till den bästa på länge.
Släpper den till er här och nu och samtidigt kommer den komma ut på FB så slipper vi misstolka denna mening mer överhuvudtaget.


Är ni med??
Torsdag byter jag jobb!
Jag går ner i tid och blir deltids hemmafru.
Jag och Kapten kommer få så många flera härliga timmar med varandra.
Älsklingen kommer att få en 4 av 6 helger med mig hemma.


Tummen upp för det!

/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0