På våffeldagen

Idag så blev jag väckt på ett ganska oväntat sätt. Blev inbeordrad att jobba dag. Jag som inte har jobbat dag på över 2 år. Kan väl säga att dagen flöt på med blandade känslor. Skitkul att träffa jobbarkompisarna. På natten så träffar jag ju sällan någon eftersom det är ensamarbete. Mindre kul var att Malin och jag var tvungna att ställa in vår planerade våffelkväll. Men går allt enligt planerna så kör vi en våffelkväll kombinerat med påskgodis frosseri nästa vecka ist...Eller va tusan, vi kanske ska ta och slänga in lite julfirande med klappbyte när vi ändå är igång! ;)

                
Lyckan var total då Malin fiskade fram en sockerkaka med vaniljkräm till fikat på jobbet. :D

               
               Stort tack till Malin`s snälla mamma som bakade mumsbiten!


                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Jag vill också vara med och frossa i våfflor och godis. Nu när jag varit så snäll........snällaaaaaaa

2010-03-26 @ 08:10:13
Postat av: Malin

Ha ha så jag ser ut på bilden.... Tur man kan skylla på att man var på jobbet :D

2010-03-26 @ 08:53:23
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0