On the top

Jag har slagit till på en ny väska! Jo, det är sant. Jag har velat fram och tillbaka men till slut så slog jag till. Nu kan jag däremot inte förstå vart allt velade och tvekande kom ifrån? Den är ju så fin och jag ångrar mig inte en sekund! Så nu blir det till att leva på snåldiet fram tills löning.
Visar upp godbiten senare. Nu så kommer lite shoppingredovisning som borde visats för typ 2 veckor sedan men det hamnade liksom på is någonstans mitt i mina då pågående feberyror. Men som sagt, bättre sent än aldrig! ;)

               
Letade nästan ihjäl mig efter den perfekta collegetröjan innan jag fann denna. Love it!

               
                 Ni känner ju mig, dras till randigt... ;)


                                         /sara


Kommentarer
Postat av: sabina

den andra var superfin =)

2010-03-31 @ 11:59:16
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0