Nedräkningen har börjat!

Det blir nog lite nattsuddande ikväll/inatt med. Jag är verkligen en nattmänniska ut i fingertopparna. Kommer sällan i säng före kl halv 3 när jag är ledig men sover därefter kanske bör tilläggas. ;)
Igår så satt jag och "fejkshoppade" fram till kl halv 7 på morgonen. Dvs: Jag går in i en webshop, klickar i alla varor som jag vill ha, går vidare till kassan, där jag avslutar med att klicka på "töm varukorg" Tråkigt men bättre än inget alls brukar jag tänka...
 
Idag (eller om man ska kalla det igår eftersom det är en ny dag nu) så damp det ner ett rosa kuvert i brevinkastet. I kuvertet så låg senaste nr av tidningen veckorevyn, en massa glitter-stjärnor samt ett kort med texten: "Nedräkningen har börjat!" En god anledning till att redan nu börja plöja webshopsen, i jakten på en grym outfit. Åt skogen med fejkshoppingen! ;)

                

               

                                 

                                      /sara


               


Kommentarer
Postat av: sabina

vill shoppa :D

2010-03-31 @ 09:40:03
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0