Hot & våld-utbildning

Nu är jag hemma igen, efter att ha nyst och snorat mig igenom en heldags-kurs i hot & våld.
Denna gång så kändes det tusen gånger bättre än första gången som jag gick kursen. Jag har en teori om att det har med kurskamraterna att göra. Sist så blev ju jag och Malin akut inslängda i en gruppmed främmande människor...och idag så var vi där med jobbet dvs världens härligaste jobbarkompisar det kändes mera avslappnat på något vis. Hoppas dock på att få repetera kursen snart igen för att hålla kunskaperna vid liv. ;)

Nu så ska jag slänga mig i soffan för att vila lite. Jag är så himla trött...Trött men glad, kanske jag ska tillägga. Första gången på 5 dagar som jag vistas ute bland människor igen. Eftersom influensan inte tog död på mig så hade definitivt tristessen gjort det ist. ;)

               
                Dagens lunch bestod av en ganska så sorglig buffè. :/

               

                                               /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0