Full fart mot helgen!

Fredag och fullfart mot helgen! Känns som jag har tusen saker att göra idag eftersom min "förberedelser-inför-helgen-dag" utgick pga av jobb igår. Så idag så ska jag försöka haffa en ny tid hos frissan, (have 2) gå till tandläkaren nu på fm, (nödvändigt men ett måste) ta en liten eftermiddagslur så jag orkar jobba i natt efter alla ärenden (såååå underskattat att sova middag. Try it!) och sist men inte minst så ska jag handla inför helgen. Och här blir det krångel ska ni veta. En bloggläsare skrev en gång att kassörskorna brukar diskutera kundernas inköp. Efter det så blev jag nojjig och tycker att det känns pinsamt att handla så mycket onyttigt på ett och samma ställe. Su idag så ska jag köpa godis, chips och kakor på typ 3 olika ställen hade jag tänkt. Bara för att krångla till det för mig själv samt att det är en prima täckmantel för mitt godismissbruk! ;)

Hej så länge!

               
               


                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha vad rolig du är.. Men det är ju rätt smart för om du springer runt överallt och köper en grej per ställe så får du ju en hel del motion som borde gå jämt ut med allt godis du stoppar i dig ;)

2010-03-26 @ 22:41:36
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0